A projektről
Időszak: Jan – Feb 2018
Kliens: Laugh Out Loud rendezvényszervező
Téma: Facebook kampány
A Lough Out Loud budapesti rendezvényszervező facebook oldalának a 2018. február 9-i rendezvény kampányát készítettük el a Marketingsteps.hu. A buli nagyon jól sikerült a Rio nevű szórakozóhelyen.
A feladatunk....
A Marketingsteps.hu feladata volt a facebook kampány és jegyértékesítés megszervezése a rendezvényre. Elvégeztük, a hirdetési kampányt is facebookon és Instagramon. Az organikus bejegyzések és az arculat megtervezése is a mi feladatunk volt.
A facebook kampány
A facebook hirdetések és bejegyzések teljes folyamatát a Marketingsteps.hu kiváló csapata végezte. A sok erőfeszítés meghozta a gyümölcsét és sikeres rendezvényt tudhatunk a hátunk mögött.
- Több típusú fizetett hirdetés tesztelése, konverzió növelés
- 56 organikus bejegyzés a Facebook és Instagram felületen
- Facebook nyereményjáték szervezése
- Jegyértékesítési kampány megszervezése
- Követők számának emelése
- Fellépők promóciója és bejelentkezése
- Szórólap kampány, megosztóknak ajándékkal
Eredmények
Sikerült elérnünk a kitűzött 1000 fiatal részvételét a budapesti rendezvényen, a kitartó kampányunknak köszönhetően.
- 1000 vendég a rendezvényen
- Sikeres Social Média kampány
- A követők számának 60%-os emelkedése
- Teljes kampány megtervezése és levezénylése
Következtetés
A Marketingsteps.hu nagyszerű munkájának köszönhetően a Lough Out Loud egy sikeres és pompás bulit szervezett 1000 fő fiatal részvételével a budapesti Rio nevű szórakozóhelyen. Keressen Ön is minket, ha sikeres Facebook kampányra van szüksége.