Manapság a hírlevél feliratkozó gyűjtés nem arról szól, hogy minél több feliratkozót szerezzünk, hanem arról, hogy minőségi feliratkozóink legyenek. Mindenki olyan feliratkozókat szeretne akik, érdeklődnek is terméke, szolgáltatása iránt.
Hogyan optimalizálja weboldalát minőségi hírlevél feliratkozók számára?
Itt a 6 legfontosabb lépés:
Tegye honlapját mobilbaráttá!
A Google keresések olyan nagy százaléka történik manapság mobil eszközökről, hogy 2016 óta a Google a találati rangsorban előrébb helyezi a mobil eszközökre is megfelelően optimalizált weboldalakat. Ez azt jelenti, hogy olyan honlapot kell létrehozni, ami alkalmazkodik a képernyő méretéhez, legyen szó hatalmas monitorról, vagy kicsi okostelefonról. A hírlevél feliratkozó szerzés szempontjából sem mindegy, hogy aki mobil eszközzel látogatja meg a weboldalunk annak is jól megjelenjen, hogy ne hagyja el gyorsan az oldalt, és a hírlevélre történő feliratkozás gombot is könnyen megtalálja.
Hozzon létre elkapó oldalt! (landing page)
Bizonyára hallott már arról, hogy az emberek 8 mp alatt eldöntik, hogy érdekes e számukra az adott tartalom, vagy sem. Ha növelni szeretné a feliratkozási arányt, hozzon létre elkapó oldalakat. A kutatások azt mutatják, hogy 15%-kal emelkedik a feliratkozók száma elkapó oldal használatakor.
De mi is az elkapó oldal? (landing page)
Általában egy kis felugró ablak, vagy néha egy teljese weboldal, ami a brand oldalán jelenik meg. Megjelenik az adott dologgal kapcsolatos rövid szöveg, majd elkéri az elérhetőségünk, pl. e-mail cím, név és mellette szerepel egy nagy Feliratkozás gomb.
Itt egy példa:
Érdemes kevés adatot kérni, ezzel is növelve a kitöltés esélyét!
Használjon hírlevél feliratkozó szerző WordPress bővítményeket!
A WordPressben lehetőséged, van olyan bővítményeket telepíteni, amelyek kész feliratkozó felületeket kínálnak, képesek elemezni is a feliratkozókat, ezzel is megkönnyítve a munkát.
Itt van pár példa a legjobb pluginokra:
Leads, SumoMe, HelloBar, Contact Form 7.
Végezze el a webhelyének a keresőoptimalizálását! (SEO)
Ez határozottan az egyik legidőigényesebb módja annak, hogy minőségi feliratkozókat szerezzen, de hosszú távon növeli weboldala hatékonyságát.
A SEO-ellenőrzés azt jelenti, hogy átkeresi webhelye minden oldalát, és optimalizálja azt, így könnyedén kereshető és nagyobb valószínűséggel jelenik meg a keresőmotorok rangsorának tetején. A legjobb eredmény elérése érdekében kulcsszavak széles választékát, magas és közepes rangú kombinációkat használjon.
A SEO egy nagyon összetett feladat, ezért ez mindenképp érdemes egy szakemberre bízni, aki teljes egészében átlátja a működését. De ha szeretné megpróbálni egyedül a Google kulcsszó tervező nagyon hasznos alkalmazás lehet az ön számára.
Használjon ingyenes és belépő szintű tartalmakat is!
A belépő tartalmak kiváló módját képezik annak, hogy megtudjuk, kik azok a feliratkozóink, akik hajlamosan pénzt is áldozni a termékre, vagy a szolgáltatásra. Ennek legjobb módja a belépő termék alkalmazása, ami könnyen megfizethető. Ez alapján könnyen el tudjuk dönteni, kik azok, akiket érdemes drágább termékek felé terelni.
Használja ügyfeleit ajánlásként!
Amikor elad ügyfelei számára, érdemes ajánlásokat is készítenie képpel együtt. Az ügyfelek ajánlásai rendkívül hatékonyak lehetnek webhelye látogatóinak a bizalmának a megszerzésében, így még valószínűbb, hogy vásárolnak. Érdemes a szolgáltatása, vagy terméke egy apró részletét kiemelni ezekben az ajánlatokban, így nem fog új vásárlója azon gondolkodni, hogy az ajánlás valós –e.
Ezek a legfontosabb szempontok, amiket be kell tartanunk, hogy minél több minőségi feliratkozót szerezzünk weboldalunkra. Amennyiben további segítségre van szüksége a hírlevél feliratkozó szerzéssel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk.